Privacy

Stichtingmediwietolie.nl respecteert uiteraard uw recht op privacy en houdt uw persoonsgegevens geheim. Stichtingmediwietolie.nl gebruikt deze gegevens uitsluitend ten behoeve van de aan u uit te leveren bestellingen. Stichtingmediwietolie.nl verstrekt uw persoonlijke informatie dus nooit aan derden, tenzij dat wettelijk verplicht mocht zijn.

Deze website maakt gebruik van Piwik webstatistieken om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar en door Piwik opgeslagen op onze eigen servers in Nederland.

Stichtingmediwietolie.nl gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de website aan ons te kunnen verstrekken over bezoekersaantallen en bijvoorbeeld welke pagina’s bezocht worden. Stichtingmediwietolie.nl kan deze informatie aan derden verschaffen indien Stichtingmediwietolie.nl hiertoe wettelijk zou worden verplicht.